Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Indavideó

Kezdődik ismét a stimu

2010.01.21. 11:50 - pusiandi

Tegnap ismét a Kaáliban jártam. Szerencsére nem voltak sokan, bár így is sikerült egy órát várnom. Odabent minden rendben van, így kezdhetjük is a hosszú protokollt. Azt mondta TZ, hogy a stimuláció u.olyan lesz, mint legutóbb, ezen nem változtat. Jók voltak a petesejtjeim, viszont az osztódással gondok voltak, így elképzelhető, hogy a spermiumoknak nem volt jó a megtermékenyítő képességük. Kérdezte, hogy Petinek volt-e HBA tesztje (spermiumok megtermékenyítő képességét nézik vele). Mondtam, hogy nem. Azt mondta, hogy mivel engem másnap már indít is, így nem vizsgálgatják Peti mintáját, hanem úgy veszik, hogy pozitív lett a teszt és így a megtermékenyítésnél ún. PICSI módszert alkalmaznak. Azt mondta, hogy úgy kell elképzeljem, mint egy hálót, amin csak a jó megtermékenyítő képességgel is bíró spermiumok akadnak fent. Tehát lehet egy spermium gyors és morfológiailag is szuper, ha nem jó a megtermékenyítő képessége. Kicsit utánanéztem a neten és találtam egy számomra is érthető magyarázatát a PICSI-nek. Szóval a spermiumok közé hyaluron cseppeket tesznek, ami u.az az anyag, ami a petesejtek felszínén is van. A minden szempontból tökéletes hímivarsejtek "rácuppannak" erre az anyagra és nem is engedik el. Így a biológusnak még könnyebb a dolga, hiszen ezek közül a tökéletes versenyzők közül kell csak választania. TZ mindig fel tud dobni és a "reménykedés" és "pozitív hozzáállás" szintem az egekbe szökik! :)

A gyógyszertárban még múlt héten jeleztem, hogy a héten szükségm lesz decapeptylre. Azt mondták, hogy semmi gond, megrendelik. Erre tegnap, mikor mentem kiváltani, közölték, hogy nem jött meg, sőt, a nagyker max. január végére tud szállítani. Még szerencse, hogy csak ma este kell, így Peti kiváltja Debrecenben. Azért biztos, ami biztos, a klinika patikájában telefonon eltetettem.

Közben az örökbefogadási kérelmünk is szépen halad a maga útján. Pénteken megjöttek az erkölcsi bizonyítványok, így hétfőn Peti be is vitte a kért papírokkal együtt a tanácsadónkhoz. Február 1-én fog jönni környezettanulmányra, 9-én pedig a pszichológiai tesztet fogjuk megírni. Állítólag február végén a tanfolyam is meglesz, így kis szerencsével márciusban meg is lesz a határozatunk. Juhéééé!

Ma végre nem felejtettem el reggel felhívni a háziorvosunkat, hogy számítson rá, hogy levelet fog kapni a TEGYESZ-től, amiben az egészségi állapotunk felől kérdeznek majd. Kiderült, hogy Peti még nincsen regisztrálva nála, szóval le is beszéltünk neki egy időpontot jövő hét hétfőre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr931689783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása