Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

36 hetesen

2010.10.15. 09:00 - pusiandi

Már egy hónapja nem írtam... Mindig terveztem, de aztán sosem jött össze. A héten betöltöttük a 36. hetet is. Hihetetlen, hogy már itt tartunk. :)

A múlt héten még dolgoztam, bár már csak 4 órában, előtte 4 hétig pedig 6 órában. Jó volt így, hogy fokozatosan hagytam abba. Így valahogyan természetes volt, hogy a héten már itthon vagyok. Nem is hiányzik egyáltalán. Azt hittem, hogy unatkozni fogok, de nem!! Már péntek van és olyan gyorsan eltelt a hét, hogy észre sem vettem.... Minden nap sétálok 1,5-2 órát, kihasználom ezt a gyönyörű időt... Teszek-veszek itthon, tegnap végre elkészültem Bendi lámpájával, amit végül én készítettem. Apa adott egy régi lámpabúrát, aminek már csak a fém váza volt meg. Ezt borítottam be babakék vetex anyaggal és vettem fa figurákat, amiket festés után fellógattam rá. Ezen kívül kaptunk egy nagyon aranyos gólyamamát fából, ami szintén a lámpára került. 

Bendinek a szobája lassacskán alakul. Csináltattunk neki matracot a kiságyba, mert kiderült, hogy ez még régebbi kiságy és nem a mostani sztenderd méretei vannak. De nem gond, így is nagyon jó kis matraca lett, macikás, levehető huzattal. Már mindent megvettem, még egy cumisüveg hiányzik csak. Minden ruháját kimostam (megjegyzem, több zoknija van, mint nekünk összesen :). Szintén kimosva lefóliázva van a bébihordó, a pihenőszék és a babakocsi is. Vettünk foszforeszkálós csillagokat (ez majd a plafonra fog kerülni) és barikákat, macikákat, kacsákat, ezeket pedig a kiságy és pelenkázó fölé fogom feltenni mint egy sormintát. Sajnos függönyt nem találtunk még. Elég nehéz a helyzet, mert nem tetszik nekünk a mindenféle mesefigurás függöny, más meg nem igazán van a boltokban. Szóval azt hiszem, függöny nem lesz egyelőre, bár persze még nem adtam fel a keresést. Max veszek olyan filctollszerűséget, amivel ablakra lehet festeni, így mindig változatos lesz. Tervezek még hungarocellből kivágni és festeni figurákat, amik szintén a falra kerülnek majd, de ehhez még hozzá sem láttam... Ja, szerdán végre befejeztem a kórházi csomagom összepakolását is, szóval már az is készen van.

A héten volt a 2. NST-nk. A múlt heti mutatott egy nagyobb méhösszehúzódást, a heti pedig (ha jól láttam) 2 kisebbet. Egyébként múlt hét óta figyelem is, és tényleg viszonylag sokszor keményedik a hasam. Még a hétvégén szedem a magnéziumot, aztán már azt is elhagyhatom. Kedd óta iszom a málnalevél teát, ami ha jól tudom puhítja a méhszájat és ha eljön az ideje, gyorsabban fog tágulni. Hát majd elválik, én megadom az esélyt :)
Egyébként még szerencsére mindig fitt vagyok, ha sokáig állok, ténykedek leülés nélkül, akkor egy idő után fáj a hátam, de ezt leszámítva szerencsére jól vagyok. Bár újabb "végefelé" tünet, hogy tegnap óta dagad a kezem, szóval este le is vettem a gyűrűimet...

Bendi nagyon édes, napjában egyszer-kétszer tutira ébren van és akkor mocorog, alakítja a pocakom ezerrel! :) Éjszaka meg alszik, mint a kisangyal, sokszor nagyon is, amivel meg rám hozza a frászt. Ugyanis megszoktam, hogy az éjszakai "mosdómenet" után, amikor visszafekszek, ő is helyezkedik picit. Ehhez képest egy héten belül már 2-szer produkálta, hogy hiába forgolódtam jobbra-balra, meg se moccant! Már kezdtem komolyan megijedni, amikor végre megmozdult. Peti erre csak nevetett, hogy az ő fia (ugyanis neki van nagyon jó alvókája) :) Bezzeg nekem ez annyira nem vicces... Még mindig szokott csuklani, de talán már nem olyan sokszor. Észrevettem, hogy esténként, amikor kenem a pocakom, akkor odadugja valamiét és szereti, ha azt simizem. Általában én szoktam megunni, mert ő nem húzza el. Kis kéjenc.... ebben is az apukájára üt :)

Egyébként vegyes érzéseim vannak. Éveket vártam rá, hogy pocaklakóm legyen, elképzeltem, hogy a föld fölött fogok járni... Végül is ez megvolt, azt hiszem, hiszen nagyon élvezem és éleztem végig a várandósságot, de mindig ott volt az aggódás is, hogy érjük el a 14. hetet, aztán a 20. hetet, aztán a ...... És most mindjárt vége. Már úgy megszoktam, hogy itt van ez a kis manó a pocakomban, hogy furcsa lesz bizonyos szempontból, amikor majd megszületik (de várhatóan akkor ez eszembe sem fog már jutni). Egyszóval borzasztóan várom már, hogy végre megszülessen és velünk legyen, másrészt sajnálom, hogy a várandósságnak ezzel vége lesz... Jövő héten töltjük a 37. hetet, utána már bármikor jöhet, nem lesz koraszülött. Jövő hétvégén telihold is lesz ráadásul, olyankor is szeretnek jönni a babák.... :) A szülés gondolatával még egyelőre nem foglalkoztam, de azt hiszem itt az ideje, hiszem jövő héttől már bármikor érkezhet Bendi. Kezd izgalmas lenni az élet :)

Súly: 66,3 kg
Pocak: 101 cm

És egy friss pocakkép :)




















és a saját készítésű lámpa :)


A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr622373311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása