Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

4D-s babamozi

2010.08.06. 09:34 - pusiandi

Ez a hét tele van eseményekkel...

Azzal kezdődött, hogy hétfőn alig bírtam bejönni dolgozni. Ugye a munkahely kb. 3 km-re van, olyan 40 perc alatt szoktam besétálni. Most meg már az út egyharmadánál kipurcantam, ha nem ülök le a buszmegállóban, képes lettem volna el is ájulni. Hívtam is a kolléganőmet, hogy ha még nem ért be, akkor forduljon már vissza értem. Szerencsére be tudott vinni. Nem tudtam mire vélni a dolgot, eddig még nem jártam így. Másnap ismét próbálkoztam, most már lassabban mentem, szinte totyogva, de így sem volt teljes a siker, mert kb. 30 perc után ismét alig kaptam levegőt, dőlt rólam a víz és le kellett ülnöm. Mivel már nem voltam messze, pár perc ücsörgés után újra elindultam, sikerült is beérnem. Aztán mondja a munkatársam, hogy alig van levegő, annyira alacsony a légnyomás, ráadásul nagyon meleg is volt már korán reggel. Megnyugodtam és elkönyveltem, hogy akkor ez volt az én bajom! Csütörtökön, az előző napi eső után hűvös volt a reggel, szóval gondoltam most már nem lehet gond. Hát pedig volt. Ismét csak az út jó 2/3-ig jutottam, amikor ismét kipurcantam. Szóval be kellett lássam, hogy most már nem tudok ekkora távot sétálni. Arra számítottam, hogy a kényelmes sétatempómat fel kell cseréljem vánszorgásra, de arra nem, hogy fel is kell adjam a napi sétámat, amihez már úgy hozzá vagyok szokva. De persze nincsen mese, azért önsanyargató én sem vagyok, így a kolléganőmmel fogok járni ezek után dolgozni, hazafele meg úgyis mindig Peti visz.

Hétfőn voltam tanácsadáson, ahol most először nézték Bendi szívhangját is. Vagyis nézték volna, mert csak pár másodpercre engedte, aztán hiába kereste a védőnő, mindig elmozgott, szóval egy idő után fel is adta, mondta, hogy nem macerálja tovább, úgy látszik, hogy ő most ezt nem szeretné. :) Persze orvos most nem volt, így nem írta fel senki a beutalót a vérképhez, amit ugye múltkor egész egyszerűen nem csináltak meg a laborban. A védőnőm azt mondta, hogy menjek el a háziorvoshoz és kérjek tőle.

Múlt héten bejelentkeztem 4D-s babamozira, ami sajnos nem olcsó, de ismerem magam, hogy ha nem mentünk volna, utólag nagyon bántam volna. Szóval tegnap 17 órára volt időpontunk. Egy rendelőintézetbe mentünk, ahol többen is várakoztunk a különböző magánrendelésekre. Egyfolytában azt lestem, hogy vajon ki melyik rendelőbe várhat... Ráadásul 5 órakor nem minket hívtak be, hanem egy másik lányt. Mivel egyedül ment be, gondoltam nem lesz hosszú... hát majd fél órát volt bent. Folyton az órát meg az ajtót lestem, hogy nyílik-e. Aztán az járt a fejemben, hogy ha megint nem mi jövünk, akkor megkérdezem, hogy ugye jó-e az időpontunk... Ráadásul Bendi egész úton és a rendelőben is ébren volt, féltem, hogy a vizsgálat alatt meg aludni fog... Aztán szerencsére mi következtünk, volt egy kis csúszás. A hölgy nagyon aranyos volt, beírta az adatainkat, mondta, hogy helyezkedjünk el, én az ágyon, Peti mellettem egy széken, szemben volt egy hatalmas képernyő. Először "átnézte" Bendit, hogy minden rendben van-e vele, illetve megmérte: BPD (fejátmérő): 72 mm, AC (haskörfogat): 238 mm, FL (combcsonthossz): 50 mm. Na már most a kis drágánk a fejátmérő szerint 2 héttel, a combcsont mérete alapján pedig 1 héttel fejlettebb az átlagnál. :) A súlya egyébként 1223 g, vagyis kb. 500 grammot hízott 2 hét alatt!!! Mondjuk a könyvem szerint is több mit 400 gramm az előző 2 heti hízás... Aztán kezdődött a mozi. Elindult egy kellemes lassú zene és mikor először megláttuk 4D-ben, majdnem elsírtam magam... Annyira édes volt, mocorgott össze vissza, és megoldotta, hogy egy képen látható legyen egészben, teljesen felhúzta a térdeit, karocskáit.... Aztán persze az arcáért nagyon megküzdöttünk, mert vagy a kezével takarta, vagy csak profilból lehetett látni, vagy befelé fordult, szóval sokáig csak fordulgattam jobbra-balra, hátha elmozdulásra ösztönzi az én mozgásom. Nem volt könnyű, de azért lettek jó képek, és egy olyan videó, amin éppen ásít egy nagyot! :). Kaptunk DVD-t a klipekkel meg CD-t a képekkel és még 2 képet ki is nyomtattak nekünk. Egy órát voltunk bent összesen. Este anya alig tudta letenni a képet, annyira tetszett neki. :)

És akkor a képek:

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr682202907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása