Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Indavideó

Első tanácsadás

2010.04.13. 10:11 - pusiandi

Tegnap megtörtént az első tanácsadás. Pont időben ott voltam, de akkor védőnők még nem voltak sehol. Szerencsére nem voltunk sokan, kb. 6-an, ebből mindenki már nagy pocakkal. Nem sokkal később jöttek a védőnők is, mi pedig sorbaálltunk a súlyméréshez illetve leadtuk a vizeletmintát. A súlyom nem változott (még szerencse, hiszen előtte 4 nappal lett mérve). Aztán ismét kiültünk a váróba. Utána egyesével hívtak be minket, akkor a vérnyomást mérték, ami ismét alacsony volt (90/65). Mondta a védőnő, hogy igyak sokat, de ha megszakadok se tudok a napi 2 liternél többet betörpölni. Lehet kávéznom kellene, hogy jobb legyen a vérnyomásom?! Na de ezt elvetem, eddig sem kávéztam, ezután sem fogok. Utána ismét kiültem a váróba, akkor az orvos még nem jött meg. Miután ő is befutott, akkor megint mentünk be hozzá, adott beutalót a belgyógyászatra EKG-ra, nyaki uh-ra és szemészetre, ezeket a következő tanácsadásig kell elintéznem. Illetve még kértem beutalót a 12. heti uh-hoz is, mert nem ott akarom csináltatni, ahova tartoznék (klinikán szeretném, a kaális csajok tanácsára, nem pedig a Kenézy kórházban, ahova tartozok). Na ezen problémáztak egy sort, meg értetlenkedtek, hogy ha a kórházban szeretnék szülni, akkor miért a klinikára akarok menni az uh-ra?! Na de végül kiadták a beutalót. Miután végeztem, kértem időpontot a nyaki uh-ra, majd 26-án kell menjek.

Találkoztam a tanácsadáson anyukám munkatársának a lányával, ő már a 14. héten jár, valószínűleg együtt fogunk majd tanácsadásra járni, legalább lesz kivel beszélgetni és telik az idő. Legközelebb május 10-én kell menjek.

Tegnap még elmentünk Petivel vásárolni, mert holnap lesz utolsó látogatásom a Kaáliban (persze ha minden rendben lesz), vettünk pár dolgot a lányoknak meg TZ-nek. Már nagyon izgulok, hogy rendben van-e a kicsikénk, mert az eddigi kevéske tünetem is megszűnt... (hascsikarás, ami pl. az elejétől fogva volt és hasonló "apróságok").

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr111922898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása