Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Vasárnap

2009.12.13. 17:28 - pusiandi

Eljött ez a nap is. Egész délelőtt tűkön ültem, a telefon egyfolytában a zsebemben, hogyha megszólal, akkor fel tudjam venni. De csak nem csörgött, csak nem csörgött. Minden vasárnap anyáéknál ebédelünk. Már fél 12 volt, és én azt fontolgattam, hogy lesz ami lesz, ebéd után felhívjuk az ismerősünket, Brigit, aki a Kaáliban dolgozik, hogy sürgesse meg a biológust. De erre végül nem került sor, mert csörgött a telefon. Borzasztóan izgultam, ahogy végül felvettem. Sajnos nem éppen jó hírrel hívott, mert a kicsikém osztódása belassult, így azt mondta, hogy másnap délelőtt telefonáljak, meglátjuk mi lesz akkor, mit mond a doktor úr. Nagyon elkenődtem. De nem engedélyeztem magamnak sokáig, hogy szomorkodjak, hanem ismét próbáltam pozitív lenni és magamban bíztattam a kicsikémet, hogy ne adja fel, ez ment egész délután.

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr311632587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása