Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

21 hetesen

2010.06.30. 14:00 - pusiandi

Tegnap betöltöttük a 21. hetet is (hivatalosan ma). Bendit már szinte egész nap érezni, annyira boldoggá tud tenni vele, hogy az csuda :). Persze vannak napjai, amikor fél napig alig moccan meg, ilyenkor persze rögtön azon agyalok, hogy nincs-e valami baj, de szerencsére utána megnyugtat manó, mikor órákig csak mocorog. Ilyen szempontból jobb, ha dolgozok, mert akkor érzem, ha ülök. Hétvégén, amikor otthon szorgoskodok, ez kimarad és mikor végre leülök, lefekszek, akkor meg nem biztos, hogy éppen mocorog, szóval olyankor mindig kicsit elővesz a félsz, pedig tudom, hogy nem szabad annyiszor paráznom...

Egyébként most tele vagyok energiával, hétvégén is csak pörgök otthon. Ami azért furcsa kicsit, mert nem alszok valami jól... sokat megébredek és nehezen alszok vissza. De ezt az egy kellemetlenséget, illetve a melegtől való lábdagadást, szerencsére semmi panaszom nincsen. :)

Tegnap annyira aranyos volt Bendi, mert mondtam neki este, hogy most apa fürdik, de ha nemsokára kijön, akkor rugdosson nagyokat, hogy ő is érezze. Na amíg Peti nem végzett, éppen csak 2 apró moccanást éreztem, aztán mikor elmondtam neki, hogy mit beszéltem Bendivel és leült mellénk és a pocakomra tette a kezét, akkor Bendi elkezdett mocorogni :) Annyira jó volt!!! Nem tudom, hogy csak véletlenül alakult így, vagy tényleg megértette, amit mondtam, de örültünk neki. Peti írt ki komoly zenét meg Frank Sinatrát, hogy azt hallgassuk Bendivel. Szeretnénk valamit sokat hallgatni, mert azt olvastam, hogy a sokat hallott zene, mese nyugtatólag hat rá születés után.

Tegnap megvettük neki az első ruhát is. :) Teljesen véletlenül láttam meg a KIK kinti áruinál, hogy nagyon nagy leértékelés van. Találtunk is egy nagyon édes hosszú ujjú ingecskét nadrággal, mindezt 300.-Ft-ért! Természetesen 100% pamut, fehér alapon zöld teknősbéka figurák vannak rajta. Nagy örömmel mutogattam anyáéknak, mire ők azt mondták, hogy ne vásárolgassak még (babonából). Persze az nem baj, hogy  a barátoktól kapott babakocsi, kiságy, kád stb. már a szobájában van, az más, azt mondják. Nem igazán értettem őket, mondtam, hogy nem azon múlik, hogy rendben lesz-e minden, hogy veszek-e valamit vagy sem. De azért nem hagytam elvenni az örömömet. :)

súly: 60,7 kg.
pocak: 92-93 cm  

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr802120843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása