Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Indavideó

Konzultáció

2009.09.22. 11:22 - pusiandi

2009.09.09-én került sor a konzultációra. Előzetesen olyan információink voltak, hogy valószínűleg csak október-november hónapban indulhat majd a program, mert az OEP korlátozta a lombikok számát. Szóval nem sok esélyt adtam már a rögtöni kezdésre, igyekeztem erre hangolni magam. Érkezés után papírokat és nyilatkozatokat kellett kitöltsünk. Remegett a kezem az idegességtől, azt sem tudom, mikor jártam így utoljára. Az orvosunk mindkettőnknek szimpatikus volt. Rávezette a kartonomra az eredményeket, beszéltünk pár szót az eljárásról, természetesen kérdezte, hogy mikor volt az utolsó mensesem. A dátum mellett külön kihangsúlyoztam, hogy a 19. napon vagyok (úgy olvastam, hogy a 21. napon csinálnak ellenőrző uh-t a lombik előtt). Mikor megkérdezte, hogy van-e valamilyen kérdésünk, csak az jutott eszünkbe, hogy mikor kezdhetünk. Erre a válasz az volt, hogy általában szokott várni egy hónapot, de... és ez a "de" volt az, ami után már csak nehezen tudtam figyelni, hiszen ez után az jött, hogy mivel a 19. napon vagyok és a leszívás és a transzfer is októberre esne, ahol még van néhány szabad hely, vágjunk bele, kezdhetünk rögtön! Határtalanul boldog voltam! Megcsinálta az uh-t, mindent rendben talált és long protokollal el is indította a programot, 2 nap múlva már szúrnom kellett magam (decapeptyl injekcióval). Így a ciklusom 21. napjától 1/2 decapepylt kell "szedjek" és amikor jelentkezik a mensi, menni kell vérvételre.

Szóval elmondhatom, hogy ez a csupa 9-esekből álló dátum nekem szerencsét hozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr111399017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása