Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Indavideó

25 hetesen

2010.07.28. 16:50 - pusiandi

Ismét eltelt 4 hét az utolsó bejegyzésem óta, és annyi minden történt, hogy azt sem tudom, hol kezdjem.

Először talán az ultrahang. Múlt héten kedden voltunk a 23 hetes ultrahangon, amikor valójában már a 24. hetet töltöttük. Nagyon készültünk, ismét vittük a fényképezőgépet, hogy videózzon Peti, illetve vittünk egy kis hétvégi sütit, hogy Bendi tuti ne aludjon (már ha van abban valami, hogy ha előtte édeset eszik az ember lánya, akkor a megnövekedett vércukorszint felébreszti a manókat....). Persze előtte mondtam neki, hogy legyen nagyon ügyes, hadd gyönyörködjünk benne. És tényleg nagyon ügyi volt, mindenét meg tudtuk nézni, nem takargatta az arcocskáját sem, a kukacát pedig többször is láttuk, szóval most már 100%, hogy fiúcskát rejt a pocakom. Peti azóta is sokszor emlegeti az ő nagy bigus fiacskáját, nagyon büszke rá! :) Volt olyan is, amikor fogta a lábiját a kezecskéjével, a végén meg a talpiját is láttuk. Meghallgattuk a szívhangját is, annyira jó volt! Ja, kérdezte a hölgy, hogy mennyi idős is vagyok, mert olyan 24-25 hetesnek saccolná. Aztán mikor kérdeztem, hogy mennyi lehet a súlya, azt mondta, hogy még ilyenkor ugyan nem szokták mérni, de megnézi nekem. Aztán a gép hajszálra annyi idősre hozta ki, mint ahol jártunk, egyébként 725 g. volt :). Most már hetente legalább 100 g-okat hízik! :) Kicsit megnyugtatott, mert mindenki azt mondja, hogy nagy a pocakom, és már kezdtem kicsit félni, hogy Bendi is gyorsabban gyarapszik, mint az átlag, de most ez a vizsgálat megmutatta, hogy pontosan ott tart a fejlődésben, ahol kellene!

Másnap elmentünk nyaralni anyáékkal, az öcsémékkel és a nagynénémékkel Galyatetőre. Már annyira vártuk, szinte számoltam visszafelé a napokat, hogy mikor megyünk már. Szerencsére jó időnk volt végig, csak vasárnap esett egész nap, de akkor már jöttünk haza. Én is túráztam a többiekkel (10-12 km-t naponta), és nagyon büszke voltam magamra, hogy 6 hónapos várandós létemre bírtam az iramot. Persze a Kékest a végén már kihagytam azért. :). Minden este fürcsiztünk kicsit, Bendi olyankor mindig aludt. Pedig vártam, hogy reagálni fog a vízre, mert legutóbb anyósoméknál mikor belementem a medencéjükbe, akkor egyből elkezdett aktívan mocorogni. Akkor úgy gondoltuk, hogy biztosan tetszik neki, hogy vízben vagyok, de valószínűleg csak jól esett neki a hűvösebb víz, mert akkor nagyon meleg volt. Amit nagyon furcsálltam, hogy csak reggeliztünk és vacsoráztunk (azt is mértékkel, mert már nem fér egyszerre sok a gyomromba), napközben túráztunk és mégis egy hét alatt 1 kg jött rám... de hogy??? Na biztosan kapni fogok jövő héten a tanácsadáson, hogy 4 hét alatt megint 2 kg-t híztam... De nem érdekel, mert ennél kevesebbet már nem tudok enni, azt már fogyókúrának hívják. Ráadásul még így is csak 5,5 kg súlytöbbletnél járok. Egyik éjszaka nagy vihar volt, égzengéssel és olyan csattanásokkal, hogy még én is féltem. Na szegény manócskánk is félhetett, mert végig fent volt a drágám és mocorgott, amíg el nem múlt az égzengés. Mondjuk biztosan nem segített neki megnyugodni, hogy az én szívverésem sem volt a megszokott... Nagyon sajnáltam szegénykémet...

Tegnap túlestem a cukorterheléses vizsgálaton is. A cukros lötyi ihatóbb volt, mint amire számítottam, viszont utána legalább egy órán át azon küzdöttem, hogy ki ne hányjam. Ráadásul a beutalón vérképet is kértek, de azt egész egyszerűen nem csinálták meg, azt mondták, hogy két napon, talán valami olyasmiért, mert így kapnak rá több támogatást. Már előre látom, hogy jövő héten a tanácsadáson ezért a beutalóért is meg kell küzdenem. Egyébként azt hiszem, hogy jó lett az eredményem, mert az éhgyomori 5,0 a terheléses pedig 6,9 lett. A vizeletem is rendben van, kivéve, hogy az üledékben sok az urát szemcse. Nem tudom, hogy ez mit jelent, Peti szerint keveset ittam, azért volt. Mondjuk tény, hogy este már nem nagyon szoktam inni, de napközben azért a 2 liter folyadék meg szokott lenni.

Nemrég a barátnőm elhozta mindazokat a dolgokat, amiket kölcsön ígért nekem (bébihordó, pihenőszék a babának, egy zsák ruha, bébiőr stb.), szóval Bendi szobája olyan most, mint ahol bomba robbant, minden bele van zsúfolva, ömlesztve. Rendeltem a teszveszen egy pelenkázót, ami ráadásul fehér, ami azért jó, mert a kiságya is fehér és ráadásul mindössze 7500.-Ft volt postaköltséggel együtt! Ja, és már most annyi ruhát kapott, hogy a gardróbban kell valahogyan helyet csináljak, hogy legalább ez első méreteket be tudjam tenni a szobájába :) A leendő keresztanyukája is veszi neki a szebbnél szebb dolgokat, persze hiába mondom neki, hogy most már elég lesz, rám se bagózik :) De imádom érte!

Pár hete ismét ki kell menjek éjszaka a mosdóba és sajnos legtöbbször alig tudok visszaaludni. De persze nem panaszkodom :) Sőt, van olyan is, hogy a kis drágám ráfekszik a hólyagomra és akkor 10 perc múlva megint mennem kell... Ráadásul olyanokat tud csinálni, hogy az csak na. Van, hogy a szokásos bal oldalra való kucorodását adja elő, ami most már nagyon látványos is, máskor meg csinál olyat, hogy egyik oldalon fent, a másikon átellenben lent dudorodik ki a hasam, a köldököm szinte beesik és nekünk fogalmunk sincsen, hogy ezt a produkciót hogyan csinálja. :)) Egyébként nagyon jó baba, mert éjszaka alszik, reméljük születése után is fogja ezt tartani.

Súly: 62,5 kg
Pocak: 94 cm
25+1

24 hetes pocakkép

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr742182851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása