Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Indavideó

Hormonok?!

2010.05.21. 08:26 - pusiandi

Tegnap rájöttem valamire. Eddig nem vettem észre, hogy nálam bármi érzelmi változást okoztak volna a hormonok, viszont tegnap történt valami, ami nem volt komoly dolog, én mégis mérges és elkeseredett lettem és sírhatnékom volt (később sírtam is). Már a múltkor is jártam így, rögtön sírva fakadtam, mikor valami elszomorított, pedig nem vagyok és voltam sírós. Mondjuk szerencsére nem sűrűn szoktam ilyen állapotba kerülni, csak most valahogy úgy jött ki, hogy két héten belül kétszer is így jártam. Ja, és egyszerűen tegnap addig nem lett jobb a helyzet, amíg nem sírdogáltam egy kicsit. Biztosan most csak így tudom levezetni a feszültséget.

Már 3 napot dolgoztam délután és minden rendben van!!! :) Halleluja!!! Isteni volt ismét dolgozni :) Sokak szerint biztosan nem vagyok normális, hogy ennyire szükségem van a munkára, de valójában inkább csak nem szeretek egyedül lenni, kell, hogy legyenek körülöttem.... Persz ha manócska már megszületik, akkor minden más lesz. :)

Tegnap délután ismét előre és oldalra húzódott maszatka pár pillanatig, annyira jó érzés volt :) Mivel paramami vagyok és már éreztem a tenyeremmel a mocorgását néha, képes vagyok megijedni, ha kimarad egy-egy nap... Ilyenkor mindig azzal nyugtatom magam, hogy sokan csak a 20. hét környékén érzik először rugdalni a babát (mondjuk az már nem tenyéren át érződik, hanem anélkül is, nekem se volt még ilyen élményem).

Ma reggel kíváncsiságból ráálltam a mérlegre, mivel a hétvégét rokonoknál fogjuk tölteni és valszeg sokkal többel jövök haza, szeretnék összehasonlítani... Szóval láss csodát 57,7 kg vagyok most, tehát a hétfői 58,2 a hétvégi kajálásnak és annak volt köszönhető, hogy az "emésztésem" nem igazán jól működik, ha nem itthon vagyok. Egyébként most azt olvastam valahol, hogy vékonyabb anyukáknál a második trimeszterben a heti 50 dkg hízás az ideális.... Nekem ez kicsit soknak tűnik... Na de majd meglátjuk... Sokszor, mostanában legalább napi egyszer érzem, hogy nagyon dobog a szívem. Ez normális, hiszen a várandósság alatt megnő a vér mennyisége és a szervezetnek gondoskodnia kell a megnőtt mennyiség keringetéséről.

15+3

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr812019848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása