Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Tanfolyam I.

2010.09.07. 12:44 - pusiandi

Múlt héten csütörtökön voltunk a szülésfelkészítő tanfolyam első részén. Mindketten nagyon vártuk, Peti még egy apró jegyzetfüzettel és tollal is készült :)
Kb. 8 pár volt, a tanfolyam azzal kezdődött, hogy az őssejtbank egyik képviselője tartott egy 20 perces előadást, ami abból állt, hogy elhadarta, amit amúgy is kivetített, illetve egy mappában részletes anyagot is kaptunk. Aztán megnéztük a szülőszobát, ez már érdekes volt. A két egyágyas szülőszobát néztük meg, ahol a papás szülések vannak. Igazából nem volt elképzelésem, de valahogyan nagyon személytelenek voltak a szobák. Jó, a falak színesek voltak, de sehol egy segédeszköz (pl. fittball labda, bordásfal stb.). Csak egy ágy, egy asztal a szülésznőnek meg egy pult, ahol a babát mérik stb. A szobák mellett vannak a fürdőszobák, szép tiszták voltak. (Mondjuk ez felújított részleg.) Mondtam Petinek, hogy azért képeket tehettek volna a falra v. ilyesmi, de ő azt mondta, hogy higiéniai szempontból nem lehet, nehéz lenne őket rendesen sterilen tartani.... Na mindegy. A 3 ágyas szülőszobát nem tudtuk megnézni, mert ott éppen szülés volt. De igazából ugye mindenkit az egyágyas érdekelt, hiszen azok az apás szülőszobák. Kérdeztem a csajt (védőnő v. nővér.... nem tudom, mert be sem mutatkozott), hogy sokszor elő szokott-e fordulni, hogy apás szülés lenne, de foglaltak a szülőszobák. Azt mondta, hogy nagyon ritkán van olyan, hogy mindkettő foglalt lenne és v.kinek a közösben kellene szülnie. Persze ott is lehetséges az apás, de azért az közel sem olyan. Szóval remélem, hogy Bendi nem front hatására akar majd jönni :)
A fájdalomcsillapítás lett volna a másik téma, amiről hallanunk kellett volna, de csak egy papírt kaptunk, amin a vénás fájdalomcsillapításról volt 2 sor, az összes többi az epidurálist taglalta, a gázt meg nem is említi a papír, holott azt is lehet kérni. Ebben nagyot csalódtam, hiszen úgy kellett volna csinálni, hogy mindhárom fajtáról elmondani mindent: előnye, hátránya, ilyenkor kell alkalmazni, elkezdeni stb. De erről szó sem volt. Ami információt megtudtam, azt a kérdéseknek köszönhetem, amiket feltettünk, de ekkor senki nem készült szerintem, hiszen a tanfolyamnak pont az a célja, hogy információkat kapjunk és annak függvényében kérdezzünk. Megtudtam, hogy Bendinek adnak mindent, ruhát, pólyát, popsitörlőt, pelenkát, egyszóval neki semmit nem kell bevigyünk. Nekem is adnak hálóinget, így praktikusabb, ha nem is viszek, nehogy az legyen esetleg foltos. 
Hazafelé bementünk egy bababoltba és megvettük a pelenkázótáskát. Kék színű és van hozzá pelenkázó alátét is, mindkettőnknek nagyon tetszik. Még egy dolog kipipálva :)
 
Az Interneten sok helyen azt írják, hogy most már össze kell készíteni a kórházi csomagot... ez kicsit ijesztő, én még azért ilyen korán nem akartam (sőt, szerintem nem is fogom még 1-2 hétig, azért még pár dolgot venni kell).

A héttől már csak 6 órában dolgozom egész szeptember végéig. Ez így nagyon kényelmes, egész hamar elmegy ez a 6 óra. Aztán meg sétálva megyek haza, közben beugrok ide-oda, nagyon élvezem :)

Bendi aranyosan mocorog, a hétvégén csinált olyat, hogy az egyik ponton kidugta valamilyét és áthúzta egy másikra, érdekes volt érezni, ahogy a púpocska vonul a hasamon :) Szombaton hallgattunk egy kis Frank Sinatrát, Peti meg annyira aranyos volt, hogy ahogy ültem a kanapén, ő letérdelt és énekelt Bendinek, közvetlenül a hasamhoz hajolt. Annyira imádtam érte! :)))) Most már egyre többször fordul elő, hogy egész lent van és a hólyagom környékén mocorog. Ilyenkor meg szoktam kérni, hogy kicsit jöjjön feljebb, mert anyának az nem esik jól. Általában nem is sokáig szokta csinálni, használ a kérés. :)

Múlt héten megjött a szopipárna huzat, amit rendeltem, így s
zombaton megvarrtam a szopipárna belső részét és meg is töltöttük, szóval szombattól azzal alszunk. Igazából azért jó, mert azt a lábam közé tudom venni, így nem a közös takarónkat kell odagyűrnöm :)

Múlt héten a teszveszen vettem Bendinek egy világoskék bundazsákot (mindössze 1000.-Ft volt, boltban akciósan! 5 ezer valamennyi a legolcsóbb ár), aminek nagyon örülök. Remélem valóban annyira szép, mint ahogyan a képen látszik. Úgy gondolom, hogy babakocsiban egy bundazsák sokkal kényelmesebb, mint az anorák, amiben meg sem tud moccanni.


 

 

 

 

 


súly: 65,3 kg
pocak: 98 cm
31+0

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr802277445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása