Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Beülti Nr. 2.

2010.02.19. 18:30 - pusiandi

Tegnapi telefonálásomat szintén alig vártam, szerencsére ismét jó híreket kaptam, nagyon szépek továbbra is az embrikék, ma transzfer. Kérdeztem, hogy miért? Miért nem viszik tovább az 5. napig??? Erre azt mondta Éva biológus, hogy a doktor úrral is ezt beszéltük... Na én nem emlékszem, csak arra, hogy a doktor úr magyarázta, hogy a 3. napi transzfer sem rosszabb. Na mindegy.... Kérdés: mennyit kérünk vissza? Kettőt vagy hármat? Erre először azt mondtam, hogy amennyit a doktor úr is jónak lát, de aztán megbeszéltük Petivel, hogy legyen 3. Mire visszatelefonáltam, hogy megmondjam a számot, ők is egyeztettek TZ-vel és ő is beleegyezett a 3-ba.

Tehát ma 1 órára mentünk a drágáinkért :)). 3-an voltunk transzferesek, én voltam a 3. Mondtam TZ-nek, hogy jól ragassza őket oda :)). Most nagyon lassan telt el az egy óra fekvés, még túl is húztuk, mert odakint tömeg volt. Aztán még megvártam, hogy az előttem lévő két lány felöltözzön, 3-an úgysem fértünk volna kényelmesen az öltözőben, közben meg beszélgettünk Editkével.

Petivel megbeszéltem, hogy a hétvége pihenés, meg utána még hétfő-kedd, de aztán fél napokra bemegyek dolgozni, Szilvi nem lesz, mert az esküvőjét intézi, ami szombaton lesz majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr791849108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása