Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Hurrá hétfő

2009.12.14. 20:46 - pusiandi

A reggelt vásárlással kezdtem, megígértem a barátnőmnek (aki a szomszédom is), hogy vásárolok neki, mert ő dolgozik, és estére bizony kellene néhány dolog, mert a férjének születésnapja lesz. Gondoltam azzal is telik az idő, addig sem gondolok egyfolytában arra, hogy mikor lesz már 10 óra, hogy telefonálhassak. Aztán otthon pakolgattam, tettem-vettem, éppen nyitottam a teraszajtót, hogy kimenjek leolvasni a villanyórát, amikor csörgött a telefonom. Rohanás vissza a házba, hogy felvegyem. Nagy meglepetésemre a Kaáliból hívtak. Alig mertem felvenni, hiszem nem értettem, hogy miért hívnak. Emese volt, aki azt mondta, hogy mára gyönyörű lett a drágám, mehetünk érte, amikor tudunk. Hip-hip hurrááááá!!! :) Rögtön hívtam is Petit, megbeszéltük, hogy majd hívom, ha odaértem és akkor ő is jön a Kaáliba (ő dolgozott ma). Gyorsan elújságoltam a lányoknak a fórumon, elkezdtem összepakolni a hálóinget, köntöst, papucsot, zoknit. Közben ebédeltem is, ettem két falatot, mentem öltözni, ettem megint kettőt, jöhet a hajam és így tovább. Elővettem a karácsonyi cd-imet, hogy hazafelé azokat hallgassuk majd. Szerintem vigyorogtam egész úton a buszállomás felé. A buszon egyfolytában azt mondogattam magamban, hogy "Jövök kicsikém, mindjárt ott van anyuci érted!" és hasonló mondatokat. Úgy éreztem, hogy ő ezt hallja, bár hangosan nem mondtam ki és persze értelme sem lett volna, max mindenki hülyének néz. Na nem mintha érdekelne.. A Kaáli szinte kongott az ürességtől, talán 5 percet kellett várjak, aztán már kísértek is az őrzőbe, hogy átöltözzek és szinte rögtön utána mehettem is a műtőbe. Mondtam TZ-nek, hogy remélem most kapom a karácsonyi ajándékom. Mondta, hogy ha nem is karácsonyi, de újévi még lehet, u.is majd 28-án kell visszamenjek vv-re. Rajtam kívül nem volt senki, így a transzfer után egyedül pihengettem. Lassan telt az egy óra, még mindig nagyon izgatott voltam. Néha rá-rápillantottam az uh képre is. Mire letelt az egy óra és Edit (imádom, annyira kedves és mosolygós mindig) jött, hogy öltözhetek, Peti is megérkezett. Végül TZ-hez egyedül mentem be, mert őt elküldtem pénzt levenni, ugyanis kifizettük az 50 e. Ft-ot, csak hogy megmaradjon a 4 TB lehetőségünk (reméljük már csak a kistestvérre). Most ovitrell szurit is kapok 4 x felet, az utolsót 21-én, így csak 28-án tudok menni vv-re. Hazafelé még pár boltba bementünk, hiányos volt még a karácsonyi ajándékok sora, aztán persze itthon meg egész este fekszek. Jó érzésem van, nagyon jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr161632634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása