Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Indavideó

4. ciklusnapi ellenőrzés

2009.09.24. 17:06 - pusiandi

A reggelt vérvétellel kezdtem az intézetben. Szerencsére profik a lányok, eddig 2-ből egy sem kékült be. Bár lehet az is közrejátszik, hogy elég jó vénáim vannak :). Aztán mivel csak 11:30-ra volt időpontom, rutinos klinikára járóhoz méltón kihasználva a jó időt a parkban olvastam.

Mire visszamentem, akkora tömeg lett, hogy le se tudtam ülni. Végül kis csúszással végre bekerültem a vizsgálóba. A csajszi mondta, hogy feküdjek fel nyugodtan az ágyra. Meg is tettem, viszont a doktor úr csak percekkel később jött, az én lábam meg már tiszta libabőr volt (és asszem kissé lila is, ahogy fél szemmel oda néztem), mert ment a klíma és fáztam. De az is lehet, hogy csak ideges voltam, hogy "úgy" kellett már ott feküdnöm, széttett lábakkal... minden nő álma az ilyen szitu. Na, mikor végre megjött a doki, ő már nem cicózott, rögtön belém is "bökte" az ultrahangos kütyüt. Semmi figyelmeztetés, hogy "Nyugalom...", vagy "Lazítson..", vagy a kedvencem az előző orvosomtól (és megsúgom, hasznos is), hogy "Nagy levegő.... és kifúj). Ezt az utóbbit alkalmazom, így kevésbé fájdalmas a "bevezető".

Szóval a tények: 7,5 mm az endometrium (méhnyálkahártya) és 4-5 petesejt kezdemény mindkét oldalon. Hurrá, ha ez mind megmaradna és jól fejlődne, elégedett lennék a testemmel! :)

Megkaptam a következő adag szuri receptet is, lesz olyan, hogy egy nap hármat!! is kell szúrjak. Mondta a doki, hogy ha csuklani fog, tudni fogja, hogy én leszek :)

Következő jelenésem hétfőn lesz, a 8. ciklusnapon.

Gyógyszerek:

előző ciklus 21.napjától: 1/2 decapeptyl

1. nap: 1/2 decapeptyl + 150 gonal-f

2. nap: 1/2 decapeptyl + 75 gonal-f

3. nap: 1/2 decapeptyl + 150 gonal-f

4. nap: 1/2 decapeptyl + 225 gonal-f

5. nap: 1/2 decapeptyt + 75 gonal-f + 2 menopur

6. nap: 1/2 decapeptyl + 150 gonal-f

7. nap: 1/2 decapeptyl + 75 gonal-f

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr31404489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása