Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Az álom

2009.12.02. 10:55 - pusiandi

Tegnap ismét a Kaáliban töltöttem a délután egy részét. Ahhoz képest, hogy mindig mennyire sokan vannak, alig voltunk néhányan. Idő előtt jutottam be TZ-hez is. Szerencsére mindent rendben talált. Ugyan tüszőérésnek nyoma nincsen egyelőre, viszont a méhnyálkám már most a 7. napon 7,5-8 mm volt (köszönhetően a méhpempő kapszulának és az aspirin protectnek). Kaptam divigelt, ami ösztrogén krém és 2 x 1 kis tasakot kell a hasamra kenni naponta. Jövő héten hétfőn kell mennem ismét vérvételre és ultrahangra is, hogy lássa van-e ebben a ciklusban tüszőérés. Az ébresztő 12-én lesz és 14-én fogom visszakapni blaszto korban a kicsikéimet. :)

Reggel érdekes dolog történt velem. Miután Peti felkelt én még visszaszenderedtem és azt álmodtam, hogy éjszaka van és én a kisbabámmal a karomban sétálgatok a gyerekszobában és megpróbálom visszaaltatni mert felébredt. Közben pedig még egy kis pléddel is zsonglőrködtem, hogy meg ne fázzon. Annyira jó érzés volt!! :) Még most nap közben is fel tudom idézni, hogy milyen érzés volt a kezemben tartani....

Azt hiszem megtettem az első lépést afelé, hogy teljesen higgyek a sikerben és elűzzek minden negatív gondolatot. Utoljára akkor voltak babáról szóló álmaim, amikor több mint két éve még próbálkoztunk, még minden hónapban reménykedtem. Mióta tudjuk, hogy spontán nem eshetek teherbe és a sok kudarc után azóta nem voltak ilyen álmaim.

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr811568391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása