Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Várakozás

2009.12.21. 18:13 - pusiandi

Már egy hete a pocakomban van a kicsikém. Az elmúlt 3 éjjel ki kellett menjek pisilni, ami merőben szokatlan, hiszen normálisan még reggel sem ezzel kezdek. Talán jelent valamit.... A jó érzésem még mindig megvan, minden nap sokat beszélgetek magamban a kicsivel. Ma mozgalmas napom volt. Délelőtt mézeskalácsot sütöttünk Petivel, délután manikűrösnél voltam, aztán este meg anyáéknál vacsiztunk. Nem feküdtem sokat ma, de ettől függetlenül nem éreztem, hogy megerőltettem volna magam. Ráadásul most nem is fekszek egész nap, kivéve talán a transzfer utáni keddet, hanem csak heverészek (ahogy TZ javasolta). Elmegyek Petivel ide-oda (boltba, karácsonyfát venni, szomszédba stb.), de azért ügyelek, hogy legalább fél napot mindig fekvéssel töltsek. Úgy érzem, hogy így jobb nekem. Pár nap és karányony!!! :) Mondtam Petinek, hogy én csak egy pozitív tesztet szeretnék! Amit persze nem kaphatok, mert az ovitrell miatt nem tesztelhetek. Na mindegy, egy hetet kell még kibírni....

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr131632656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása