Várva várt várandóság

Ezt a blogot a hasonló sorsú nőknek szánom, akiknek szintén nem adatik meg, hogy "ágyban párnák közt" foganjon meg a várva várt csoda.....de hinni kell benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek sikerül, ahogy nekünk is :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Indavideó

Már közeleg az ébresztő

2009.12.08. 09:04 - pusiandi

Tegnap ismét jelenésem volt TZ-nél. Reggel vérvétel, aztán délelőttre időpont. Mivel már hideg van, nem ültem ki a klinika parkjába, hanem ott maradtam az intézetben. Sikerült 20 perccel hamarabb bejutnom TZ-hez. Szerencsére továbbra is mindent rendben talált. A vérvétel peteérést mutatott, ám TZ csak sokára találta meg a már összeesett tüszőt. Azt mondta, úgy néz ki, hogy már túl is vagyok a peteérésen. Tegnap volt a 13. ciklusnapom. Ennek nagyon örültem, mert ezek szerint fittyet hányva a sok gyógyszerre, a szervezetem továbbra is teszi a dolgát! :)

Szombaton lesz ébresztő az én kicsikéimnek! :) Majd a biológus fog hívni telefonon. Már előre látom, hogy meg fogok őszülni a hétvége alatt, a telefonokat várva... mert ugye vasárnap is fognak hívni. 

Továbbra is tartom magam a korábban elhatározott optimizmushoz. Nagyon sokszor felidézem az álombeli érzést, ahogy a karjaimban tartom a kisbabámat. :) Ez segít.  

Szerdától újraindul a gyógyszer és vitamin áradat. Újra szednem kell a medrolt, napi 1/2 tablettával indítva (Peti nagyon nem örül neki, mert nagyon erős antibiotikum), kálium R-t, Aspirin protectet, utrogestant, E vitamint, Magne B6-ot, terhes vitamint és továbbra is marad a divigel is.

Próbáltam utánanézni a neten, hogy miért is kell medrolt szedni. A legjobb válasz, amit találtam, hogy ezzel gyengítik kicsit az immunrendszert, hogy kevesebb eséllyel utasítsa el az embriót, mint idegen testet a beágyazódás során.

Szóval kezdődik az izgulás!! :)

Közeledik a karácsony, és én egyetlen dolgot kérek csak, babót a pocakomba. Remélem Isten végre úgy gondolja, hogy nekünk is jár már ez a boldogság és a Jézuskával megküldi nekünk. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr311582500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása